Como optimizar unha tenda en liña para vender en Black Friday?
Entramos na tempada clave para o comercio electrónico e as tendas en liña. Tres meses (novembro, decembro e xaneiro) nos que se concentran as campañas máis importantes do ano (Black Friday, Nadal e Rebaixas).
O 29 de novembro, Black Friday, será para moitas tendas en liña, o día que máis pedidos online reciban de todo o ano 2019. Os usuarios en Internet van a estar con ánimo de comprar, o propio día e tamén os días previos. Esto supón tamén unha oportunidade para as tendas pequenas, pero é moito máis fácil aproveitala se existe unha planificación e un traballo previo.
Está preparada a túa tenda online para unha das campañas máis importantes do ano?
Neste artigo compartimos 11 puntos que debes traballar o antes posible, para poder optimizar a túa tenda e tirarlle máis proveito económico a eses días:
- Asegúrate que a túa web está optimizada para teléfonos móbiles.
- Revisa e mellora a velocidade de carga. Facer un test con esta ferramenta de Google axudaráche a detectar melloras e puntos críticos.
- Prepara o servidor para un uso máis intensivo por parte dos usuarios. Haberá máis tráfico do habitual, os usuarios farán máis peticións e o servidor ten que aguantar o ritmo. Algo que pode axudar é desactivar os procesos que non son fundamentais durante estas datas, para que non consuman recursos.
- Testar. Se vas a activar algunha funcionalidade nova ese día, asegúrate de que estea ben testada e que funcione (códigos desconto, envíos gratis, etc.). Actívaa cun certo marxe de tempo que lle permita ao equipo facer probas na web real antes de lanzar a campaña.
- Deseño visual. Prepara unha creatividade propia para a campaña. Adapta o deseño da páxina principal da web para que cando os usuarios cheguen se den conta de que é unha campaña especial . Adapta tamén a imaxe visual de todos os elementos de comunicación que se vaian a empregar (newsletters, banners, redes sociais…).
- Ten os produtos que máis che interesa vender ben visibles, para que capten a atención dos visitantes.
- Descontos reais. As promocións e os prezos son os ganchos principais para Black Friday, pero a falta de honestidade pode crear desconfianza entre os compradores habituais da tenda e sentirse enganados.
- Adiántate. Ter visibilidade pode ser complicado durante os días nos que os grandes anunciantes están facendo a súa campaña, por iso pode ser unha boa idea adiantar os días previos algunha promoción ou desconto.
- Planifica. Elabora un plan de contidos no que teñas en conta todos os soportes (newsletter, anuncios de pago, redes sociais…) para saber que e cando se vai publicar en cada sitio.
- Organiza o equipo para unha maior carga de traballo. Se o volume de pedidos aumenta, vai haber máis traballo para preparar os envíos, para atención ao cliente, atc. A loxística e os prazos de entrega tamén se van a ver afectados. As empresas de mensaxería vense saturadas cada ano e é case un milagre cumprir cos prazos de entrega. Esto é importante telo en conta.
- Retén usuarios. Probablemente durante estes días cheguen á túa web moitos usuarios novos. Busca algunha fórmula para poder retelos e poder impactalos de novo máis adiante (captación de emails antes de que o usuario abandone a páxina, notificacións push, pixeles de retargeting…). Calquera tipo de acción que axude a aproveitar a inversión feita para esta campaña e reter eses potenciais clientes.